Mami fyller år:D

Ja må hon leva jag må hon leva ja må hon leva uti hundrade år ja visst ska hon leva ja visst ska hon leva jag visst ska hon leva ut i hundrade år ett fyrfalldigt leva för MAmma hon leve hurra hurra HURRA HURRAAAA:D<3

Ja mamma fyller alltså år idag, 39 år snart 40 hihi:) Jag var i skolan och hos tandläkaren, vi tog skolfoto idag, haha jaa de blev väl sådär, klassfotot e muppat för jag  fick sitta så man se ännu mer tjockis ut ;) haha bred rumpa jao. aja struntsamma de e bara kort. Eftersom man är näst sist på klasslistan så fick jag ju vänta ett bra tag tills de blev porträtt foto.  Sen gick jag in på ica och köpt blommor till mamma, så snäll jag e, haha. 
       Vid halv 6 gick vi upp till mormor och va där ett tag och sen kom uffe och bosse så åkte vi ut till pershagen och åt plankstek på resurangen där. mums vad gott de är. Mormor bjöd alla, så gulligt. Vi hade jätte mys och trevligt. Mami fick mkt fina fina prestenter och resor :D Nu är vi hemma igen, Uffe och Bosse e fortfarande här men ska åka snart tror jag väl.

Hoppas ni haft en bra dag !

Carpe diemMami and me


Kommentarer
Anonym säger:

söta<3

2008-10-01 | 22:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback