Löven faller av

Det är verkligen Höst nu, på riktigt. Efter en okej skoldag så åkte vi och fikade på U-berget, älskar verkligen det stället. Ni vet man kan ha ett ställe som man bara njuter av att komma till, all stress och oro bara försvinner för ett ögonblick. Se solen gå ner, fika lite, ta lite naturpic, Okej jag låter som värsta Nooben, men fan vad jag älskar det. Åkte senare hem till farmor och farfar, moa fick massa kläder och vi fikade igen haha "tjockis" måste snart börja ta tag me träningen. Alla andra är ju så fruktansvärt hurtiga och duktiga men jag är så himlans lat bara. Hur som helst så e jag hemma nu, sitter och slappar här och försöker hitta lite bra music. Juste, Vevve ringde och berättade att dem hade köpt ny bil nu;D yes äntligen. En gul Zeat. kul med gula bilar Hehe. "GUL BIL" ni vet? ;Dhaha jaja har väl inte mycket mer att tillägga nu. Snart fyller jag år, ganska mys. Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback