It´s feel so good

Tjobre!
Kom nyss hem från skolan, va och tränade me Hölsö imorse sen unna vi oss med en varsin räkbaugete, *mums* så slapp skolmaten. Sen vart de lite besök hos kristina vid elva sen bara psykologi, min "bästis" satt där o va snygg haha, aa ni som var me fattar iallafall. Riktigt sköön dag:)

Åkte hem till mami på en gång, skulle kanske vart me sara, men hade glömt de och sen orka jag inte åka till hölö så ville hem istället. Ska snart åka ut till Enhörna till papi. Hoppas han ger mig GOD mat jag e hungrig nu.

Ska iallafall kolla Hockey klockan 7 hos farmor och farfar, Rögle-SSK, Ssk vinner idag bara så ni vet ;)

Jag satt och tänkte lite idag och kom fram till att jag är ingen "ensamvän" då menar jag att jag inte vill ha en bästa vän utan många bra. Jag känner mig fängslad annars, jag vill kunna gå med några och sedan me nästa gäng utan att de ska bli sura miner. Jag är sådan, jag är van me det och trivs så. Sen Jenny och jag tappade kontakten så har de alltid varit så. Ibland kan man sakna de men för det mesta är de ändå skönt. Ni vet den där  vet de personen, när man ska vara två och två, ja då är de dem och dem och dem osv, sen är de angelica som står där kvar. Men de spelar ingen roll för de är de som jag på ett sätt gillar, jag kan vara med nästan vem som helst då utan att jag tycker att de edåligt. Jag vill ha frihet, kunna gå ut utan att någon ska vara min svans. Jag kanske är konstig men jag är så.




Looooooove icehockey :D<3<3<<3<3<3<3


Kommentarer
CAMILLA BF2 säger:

Ja vaad bra angelica det är så det ska vara men detär bra att man har någon som man kan förlita sig på oxå och snacka med ;)

heeh men det är bra att ha många att gå till oxå och vara med och så ;)

hhehe föresten vi borde prata med någon om vi ska ha en tjej kväll eller något som du föreslog på sms till mig en gån ;)

det skulle vara nice faktikst :D

<3

2008-10-02 | 15:15:51
rebecca säger:

HAHAHAHAHHAHA IDA <3 ANGELICA = bästisar för alltid.

2008-10-02 | 16:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback