Ishockey

Hejsan alla läsare, haha. Idag har vart en bra dag. Skolan började 9.5 tror jag? Med samhälle, vi fick tillbaka uppgiften och jag fick Vg ska få tillbaka MVG uppgiften nästa måndag sa han. Ganska lugn dag, gick tidigare från matten( jag och rebecca) sen åkte vi hem. Åt lite mat och så mötte jag Kallio igen vi tog en långpromenad med raska steg;) Sen hem, fixade iordning mig till ishockeyn, Hämtade Kallio igen :D Kollade Hockey, skit kul tycker jag att det var, de tråkiga va ju att ssk förlora mot DIF :( men men ssk får fan ta och skärpa sig nu. Det här funkar inte längre. :$ Memn men en bra dag iallafall:) nu måste jag sova annars blir jag såååå trött imorgon. Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback