Hej :)

Hejsan alla glada, för visst blir man pigg av det här vädret? Ironi ni vet. Nej usch de blir så blaskigt och blött, låt det komma snö nu om det ändå ska vara så fruktansvärt kallt. Man vill bara vara inne och mysa. Natten var otäck jag domnade i armarna och benen flera gånger, troligvis för att det var så kyligt men det var läskigt. Jag and my lovely sisters åkte till västergård och åt mat på Mimmo´s pizzeria. Jag åt Pasta Carbonara mycket gott. När mamma slutade åkte vi upp till kyrkogården eftersom det är Allhelgonahelgen. Vi satte kransar och tände ljus, det är ett plus med denna årstid, det är alltid så fint och fridfullt där uppe. Älskar att åka upp när det är mörkt och kolla på alla ljus. Hoppas vi kan göra det idag, efter Bion, ja för nu ska pappa komma och hämta oss så ska vi åka till heron city och kolla på HighSchool musical 3 hehe dem e så bra så jag hoppas att denna också är det. Vi får la se. Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback