Hallojsan. Idag ...

Hallojsan.

Idag var jag på handledarutbildning me Mamma Pappa Anne och Vevve. Det ska bli kul att få köra snart. Verkar skitsvårt att kunna få ett körkort men äsch de fixar jag sen. hehe. Jag har ju ett tag på mig att träna. Men oj vad jag längtar vill bli 18 nu! Kursen tog ungefär 4 h men de gick ganska snabbt ändå. 
     Jag kom nyligen hem från Ishockey, Ssk mötte Luleå. En mycket bra och spännande match enligt mig efter 3 raka förluster så är 4-3 till ssk efter förlängning ett mycket Godkänt resultat. Heja Grabbar, nu fortsätter vi så här. Efter matchen så kom alla spelare upp och Moa ville ta en kort och plancher och sånt, ;) kanske inte bara hon haha.
Jaja nu ska jag se snart de nya programmet, Stjärnor på is tror jag de heter ? kanske e bra, vi får se.

   Det kommer lite Ego pic nu plus lite annat.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback