Good!

Var på utvecklingsamtal idag, dvs ingen vanlig skola. Kunde sova lite längre än vanligt, skönt de. Mamma och jag åkte ner till stan och gick till banken och åt lunch på tratten, vi åt bakpotatis med skagenröra. Sedan blev de dags att åka till Igelsta och ha samtal med Anders. Mamma var med. Det gick bra, kändes dock lite onödigt att komma dit och prata om ingenting. Fanns ju inte mycket att säga vare sig från mitt håll eller från Anders. Allt fungerar som det ska, pratade lite om vad jag ska göra efter studenten, Plugga vidare till antingen förskolelärare eller lärare i den första lilla skolåldern från 1-7:an, man kan utbilda sig till lärare men sedan arbeta inom förskola, man tjänar mer och utbildningen är 3,5 år.
Omdömen fick vi också, MVG i psykologi fy vad roligt, jag älskar verkligen det ämnet. Man känner igen sig själv i så mycket inom den kursen. Spännande att lära sig om hur vi människor beter sig och hur olika alla kan vara, och vilka olika psykiska sjukdomar är osv.

Hur som helst det gick bra, Mamma jag och mormor, Bebis åkte till stockholm sen och köpte Singstar :) så har sjungit sen jag kom hem nästan haha, ska nog lira lite Guitar hero snart. Moa älskar Singstar, hon har verkligen finaste rösten i världen, Puss på hennes röst asså :*  En skön dag, och imorgon är det skola igen, sen är det looooooooov :D då ska vi vila, hem till ronja på fest på onsdag, massa hockey mm.

Take it easy my friends :*

/ Ackis tha man


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback