FREDAG!

Oh va skönt med fredag, äntligen. Har varit hur seg som helst den här veckan. Jaja som ni ser så har jag ändrat lite här på bloggen, jaa de blev väl lite bra tillslut men finns mkt som ska ändras fortfarande, så ni får stå ut helt enkelt.

Skolan gick väl bra, surt att jag gick upp halv 7 för att jag trodde vi började 8.15 ^^ usch. haha men precis när jag skulle gå till bussen så kom jag på: "Fan vi börjar ju 10" jaa så de va bara att gå å lägga sig igen, som tur va så somnade jag om, skönt de. Sen va de bara upp och åka, behövde inte fixa nått de hade jag ju redan gjort på morgonen.  Sen i skolan så hade vi Matte, Gympa ( Med anders som jag hade när jag var "liten" hehe) Engelska och Svenska. Slutade halv fyra, Orkade inte åka med tyill varken Gnesta eller me Becca till Vaghhärad. Bajstrött. Så vi får se vad jag hittar på imorgon. Hur som så kom pappa och hämtade mig så åkte vi och köpte Thaimat,, mums. Lööve it. Nu sitter jag här och ska snart se Idol hade jag tänkt mig. 

Imorrn är det Handledarutbildningskurs. Kuligt ska de bli.

Ha de GÖttast   /Angelica




Höst, snart är de min födelsedag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback