Yoga

Hej hopp, Idag hade vi först nationella prov i engelska, det gick ganska bra,  bättre än vad jag trott iallafall. Sen tog hela klassen bussen till Sydpoolen. Där hade vi Yoga, hur skönt var inte det? Så himla avslappnande och rogivande. Man blev verkligen svettig efter, trodde inte det men det var riktigt tufft och ganska svårt, men jag gillar utmaningar. Och vigheten är ganska bra, eller hur Lotta och Camilla? haha. Sen gick vi och åt på nancys, mkt trevligt me flickorna. Sedan blev det tillabaka gång till skolan för att ha svenska. Innan svenskan var jag helt flumm, började göra yoga övningar inne i skolan låg på golvet haha usch egentligen. Sen förlåt camilla (a) råkade göra en ofräsch grej på henne. Haha

Kollade nyss film, ska mysa lite och kolla på en till snart. Ska bara skumma klart me Millan :) Hej då. 

Ni som inte bryr er behöver inte heller läsa.



Kommentarer
Camilla säger:

hahah aa väldigt ofräsh xD :D

men det är lugnt,

skum skum :D

hahah nej men aa ;)

<3<3

2008-11-14 | 21:31:29
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/
sofie säger:

jag bryr mig så jag läser :D haha.

på söndag, på söndag, på söndag <3 :D

2008-11-14 | 23:44:34
Angelica säger:

Till Camilla: Haha jaa de va fan äckligt ! ;D<3



Till Sofie: Tack :) Jaa på söndag blir de kul <3<3

2008-11-15 | 00:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback