Wow vilken helg

Hejhopp, alltså min helg har varit bra, hoppas eran också varit det.

LÖRDAG:Igår så var jag med mamma, mormor, vevve och moa på julmarknad de va massa mys. Sen åkte jag hem till Mannen va där en stund och plattade håret haha, sen tog vi bussen ner till stan och träffade Sofie, vi gick åt på kebabhouse. de va gotttiii, sen tog vi direkt bussen till Västergårdshallen där Lotta och Becca stod i kiosken. Vi var där till klockan 6 ungefär, sen tog jag, mannen, sofie och lotta bussen därifrån. Alltså HAHA jag råkade trycka på sån där handikappad knapp, eller alltså knappen är inte handikappad men ni fattar? (a) alltså aa det va roligt om man var med ;D hahaha. Sen sklides vi åt på station, jag och Camilla åkte hem till mig och kollade tv, data och sov :)Flummiga som vanligt, haha det var den dagen :)<3

SÖNDAG: Vi gick upp tidigt, väldigt tidigt faktiskt, 7 tiden jag och söt milla åkte och träffade Söt sofie. Vi åkte upp till Västergård igen, idag spelade lotta. Vi var där från 9 till 5 typ Haha ;) men det var jätte kul, älskar att kolla innebandy. Camilla åkte hem vid 2 kanske :( hon var trött och skulle sova. Men den sista matchen började klockan 3, så då satt jag och Sofie och flummade sönder som vanligt :D  Bästa <33 Sen gick jag nästan hela vägen hem, men mamma kom och hämtade mig för då skulle vi åka till stoclholm och hämta Vevve, hon var och kollade på Footloose.
Nu ska jag snart sova.


Jag måste bara berätta om hur jävla underbar min nya vän är, jag är så glad att jag fick lära känna henne, hennes namn är Sofie och är sjukt snäll och bäst
Fick sms: .

"Tack för en underbar helg, du är en sån äkta vän. Du sprider glädje och ger mig alltid ett leende på läpparna och får mig att skratta. Du anar inte hur glad jag är att du kom in i mitt liv, jag tycker verkligen om dig <3"

Alltså blev så glad :D ville bara dela med mig av detta, Ni som inte känner henne går miste om något speciellt.                 Bäst<3


(jag lägger upp lite bilder sen, är så trött haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback