Trevlans

Jahapp, igår skrev jag ingenting för åkte direkt till Sara i vagnhärad efter skolan. Vi drog med oss Camilla och sen hade vi mysigt och roligt på kvällen. Kollade på Idol, åt på Pizzerian. Gick ut en sväng men va inget roligt folk ute så gick tillbaka och tjockade med chips och dipp och sånt mums. Massa tokiga kort togs också men dem ska nog inte alla få se haha. Fast Sara har faktiskt lagt upp dem mesta på sin bdb :(  Innan vi skulle sova så kollade vi på skräckfilm. Den var bra men lite läskig, hemmabio systemet gjorde det ännu värre. Coolt ;) Sen gick vi och la oss vid 2 kanske.

Idag så åkte jag och Camilla hem vid halv 2 ungefär. I södertälje träffade jag mamma mormor och vevve, vi åkte och åt sen till Rusta en sväng. Egentligen så skulle jag ju åkt hem till pappa eftersom jag är där denna vecka, men när jag kom ner till station så gick det inte någon buss förs klockan 7 och klockan var bara 4 då. Så jag tyckte att pappa kunde hämtat mig men det var vi inte överens om så vi bråkade och han la på. Så då åkte jag hem med mamma och tänker sova här. Glömt min mobil i bilen så vet inte om han har ringt ? Men men vi åt nyss Thaimat, åhhh vad gott. I love it.

Imorrn är de söndag, en ny dag med nya möjligheter. Tror att jag ska till Sofie och vara där me sofie och lotta, sova där också för vi är ju lediga på måndag.

Ska kolla tv nu

Puss<3

Kommentarer
Helen säger:

Ja du gumman, ibland blir det inte som man tänkt sig, men nu e du ju i Enhörna i allafall.

Ska bättra mig och läsa här lite oftare, men som du vet så har jag ju inte tillgång till datan så mycket..... vad det nu kan bero på........

Kram från mamma

2008-11-29 | 23:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback