The show of Christmas

Dagen var bra, och blev bättre på slutet. Skolan inte alls jobbig slutade tidigt dessutom, så mest chill. Vid 6 åkte vi upp till Globen och kollade på "the show of christmas" en Jul show, inte djur show ;D (internt skämt)Det var massa mys och jätte kul. Några av artisterna var bland annat: Amanda Jensen, Peter Jöback, Titio, Jill Johnsson, Tomas di leva Haha sköön, Björn källman, Gabriel fors, Glenmark och Mark Levengod var "ledare" eller vad man kallar det för. Det var kul och till råga på allt så var det ju snö idag också, passar ju perfekt, riktig kramsnö också för den delen, kastade min första snöboll, offret blev Veronica >< det uppskattades inte ska jag lova. Haha
Nu ska jag sova, börjar sent imorrn men ändå.

Hur kan ni sjunka så lågt tjejer seriöst? Omoget som fan. Vågar inte säga nått i skolan men på nätet går det jätte bra att vara anonyma och tro att vi inte fattar lr vadå? Lite smartare än vad ni tror är vi bara så ni vet. men hoppas ni har kul, för skrattar de gör iallafall jag.

Kommentarer
hahahaha säger:

hahahahahaha vänta och de kommer från din käft

2008-11-20 | 01:06:54
hahahahha säger:

JAG HÅLLER MEEEEED!

2008-11-20 | 09:27:30
NATHALIE HUTTUNEN (INTE ANONYM) säger:

Villka är vi.. "tror ni inte att vi fattar" ?.. Är inte det här din blogg,. eller är ni två stycken eller fler som andvänder den?... Varför skriver jag här egentligen,. Vi kan prata om detta i skolan!!!!!!!!!

2008-11-20 | 10:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback