Not my day!

Inte min dag idag alltså! haha. Redan imorse så var jag fruktsansvärt trött och ville inte alls gå till skolan, men duktig som man är så tog jag mig till skolan ändå. Höll på och missa bussen, men hann som tur var. Skolan var seg som bara den. Men gick bra iallafall, och sen hände det, det jävliga som bevisar vem jag är:P Beccizzz och jag skulle hinna med tre tåget, precis när vi kommer ut från skolan så kom  tåget, Rebecca var så sugen på att hinna så vi kutade HAHA, jag klarade de, fast mina ben kändes som bly. Precis när vi hade kommit fram till tåget så fick jag kramp i benet och ramlade ihop inför alla på tåget :( PINSAMT (a) så de blödde ganska mycket och byxorna gick sönder Men vi hann med tåget :P :D ajaj hemma stod jag och tvätta såren med sprit men FFAAAAN vad jag skrek, gör så Jävla ont..


Kommentarer
Camilla säger:

Stackarn :(

Det lät roligt, men när du skrev "blödde" då blev det minder kul :/

Hoppas det känns bättre nu.

Älskar dig gumman <3

2008-11-03 | 18:42:31
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/
angelica säger:

Haha, ja men de gjorde jävligt ont >< haha <333

2008-11-03 | 18:51:21
Rebecca säger:

hahhahahaha, kan bara skratta och säga förlåt :)

2008-11-08 | 22:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback