Namnsdag och FBI

Alltså en bra dag ser ut som idag. Skola som gick bra,
 gick bara liiiite tidigare för att följa me stackars lotta till sjukhuset,
 näsan mådde inte så bra haha.
 After that så blev de nancy´s igen, alltså nu får jag sluta tjocka mig :o,
4 bussen hem till mina små söta älsklingar, en av dem har ju namnsdag idag,
Moa<3 Grattis pälsklingen
. Fixade en liten tårta till henne och så fick hon lite fina saker.
 Lite motion har jag fått iallafall gick till Wasahallen och mötte Sofie och Lotta,
 vi kollade på hennes träning.
Flum där också kan jag lova, haha bästaste. FBI agenter det är vi det så passa er,
 vad var det vi absolut inte var rädda för? hehe de ska vi kanske inte ta här dock pga just... er.
 Asså skönaste korten finns.
Aja de var roligt, kan prata både om roliga och mindre roliga saker med dig, tack <3
Nu är jag hemma och ska snart sova.


 Systra mi<3 Grattis min gumma <33 du är bäst alltid sötnos



 Sofie (den här bilden e fin, ni skulle bara se dem andra) <3


Kommentarer
sofie säger:

du anar inte hur glad du gör mig.

jag langar korten imorgon :D

dem blev bäst - och vi är bäst tillsammans :D

FBI <3

2008-11-18 | 23:06:31
haha säger:

HAHAHAHAHAHAHAHAHA

2008-11-19 | 17:02:25
Farlig säger:

Det skulle jag vara

2008-11-19 | 18:43:29
Farlig säger:

oh yes you should be!

2008-11-19 | 23:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback