Kära Ängel

Min älskade ängel.

Idag är det 9 år sedan som min lilla ängel vandrade vidare till himlen från jorden. Jag minns det som igår, har 9 år gått? Förevigt kommer du vara vår lilla bebis. Om du hade varit här med oss nu hade du varit 9 år, vad har hänt under dem här 9 åren? jo allt för mycket otäckheter. Hur kunde de ske?, varför just du? varför skulle de just drabba oss? allt för många frågor som saknar svar. Finns det en mening med allt, gör det de? jag skulle så gärna vilja veta de.



Jag älskar dig så mycket, det gör så ont i hjärtat varje gång jag tänker på dig, för dem starka känslorna av saknad, glädje, sorg, lycka, minnen, allt blir så starkt. Jag önskar du var här hos oss och få uppleva de vi får göra, allt roligt som vi ändå gör här nere tillsammans. Men jag tror och hoppas att du har det bättre där du är nu. Leva i ett paradis utan ondska utan bara glädje och skratt. Änglar finns det många av där uppe.



Jag längtar efter den dagen då vi återförenas, då jag ska ta dig i min famn och krama och pussa dig. Min kärlek till dig går inte att beskriva i ord.



Du föddes och blev älskad ,
Du blev sjuk och ditt hjärta fick kämpa
Du var stark och stod ut, men plötsligt
tog allting slut,
Vi hade fått låna en ängel som snart
skulle vända om, men jag lovar vi
kommer ses någon gång<3



Jag tände två ljus för dig idag min ängel, du såg de va? <3 Föralltid älskar jag dig Maja <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback