In tha school

Hej hopp jag är gladare än nånsin, fick beskedet igår att det inte var nån fara med mig utan jag är frisk som en nötkärna sa läkaren. Kan man vara gladare ? haha nej. Hann inte skriva nått inlägg igår för satt inte alls mycket vid datorn, så skönt att slippa den ibland. Nu sitter jag i skolan, har haft prov i träningslära och det gick jätte bra(tror jag ?) vi får se. Nu har vi ingen lektion förs klockan halv 2 :O shit bre liksom. Jaja jag får sitta och vänta här, det är alltid kul höhö. Jaja dte här inlägget känns liksom som ett tidsfördriv för mig. Ja så är det faktiskt, Sara gick nyss hem hon hade lite strul med en sak, hoppas det löser sig <3 Camilla och Isabella ska också gå hem efter deras Historia. Lotta är inte här än, vet inte om hon kommer. Får hitta några att hänka på då ^^ haha.

Sitter och tänker på att skolan borde ha lite stiligare design, haha. Men ärligt lite finare färger och lite mer tavlor och sånt. Det skulle bli jätte fint fatiskt. Jaja jag är lite hungrig nu så ska ÄTA tror jag ;) asså shit vad flummig jag är, tur att inga människor är här med mig för då skulle dem typ: Shit vilken tönt.


Hej då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback