Grattis Vevve<3

Idag är ingen vanlig dag för det är Veronicas 19 årsdag idag, HUrra Hurra Hurra;) Grattis älskpälsk. Ja vi har firat vevve idag, hon fyller 19. Stor flicka, har haft främmande hela kvällen och igår också, jag gav henne ett linne och en Borta resa till Linköping, weio vad roligt det ska bli alltså. Hehe bara vi två, älskar dig sister <3 Hon fick oxå massor annat fint. Firade hos mamma idag och hos pappa igår.

Dagen har varit okej, Skolan sämst, men hemma Bäst.
Vi hade Nationella prov i engelska idag, pff det ska vi inte snacka om. Kändes inte bra alls men men. Jag gjorde mitt bästa iallafall. Hade 2 andra lektioner sen, segt som fan och jag mådde piss i skolan idag, känt mig febrig, trött och genomförskyld, ville bara hem och sova men höll ut.

Väl hemma var det roligt iallafall =D, blev mkt piggare då, Uffe och Karin kom och mormor också såklart. Trevlans.

Imorgon är det tandläkare på morgonen, sen skola sen får man se vad dagen har att erbjuda :)


do you accept all my pages? or just the happy Angelica? I wonder sometimes











MIN SYSTER <3


Kommentarer
sofie säger:

jag gillar hela dig, alltid :)

2008-11-25 | 23:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback