Funny day!

Oj denna dag har varit jätte roligt ärligt talat, har skrattat jätte mycket, kanske för att det är fredag och att jag  är trött? Då brukar jag bli flamsig som bara den. Ja var ska man börja? Hade Matte lektion först gick bra, sen Gympa fan vad kul det var, okej vi skulle dansa salsa men det var inte det som var det roliga XD Dansen skötte "Mellis" och "Mannen" så bra. Mina Salsa Queens<3, men det var inget för mig faktiskt men det gjorde inget för jag och Riggo och lotta gick in i ett förråd och hade JÄTTE kul där haha. Vi hittade två pinnar att leka med, Riggo ville ha den uppstoppad i röva;D haha sjuka människor vi är. Sen hade vi engelska, jag gjorde inte mycket vettigt på den lektionen förutom att skratta då också, förlåt till er som jag störde. Ritade massa olika gubbar och skrev massa, Camilla: "Och lite fyllning i" haha miffo<3
Vi är bäst: "Charlie, Mannen, Mellis, Walle <3

(tänkte att jag ska börja med dagens bästa kommentar)


Dagens Bästa: Lärare: Ni får inte komma försent, så tänk på att inte gå så långt.

Walle: Om jag står här utanför och slår någon, har jag gått för långt då?:o


HAHAHA ursäkta min sjuka humor ;D

Love and peace <3


Kommentarer
Camilla säger:

Angelica, du har den bästa humorn ;)

hahah och jag oxå för den delen ;)

jag trodde ju det var ett öra xD :D hahahaha

roligt vi har det, ni är bäst, love till er <3

2008-11-21 | 18:35:48
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback