En ny vecka

En ny vecka, med nya krafter. Fast dagen började segt men slutade bra. Skolan gick iallafall bra fast tiden gick så sakta. Slutade klockan 3, hann med 3 tåget och träffa sister på stan och åkte hem. Hann bara kom hem förs Sofie smsa och frågade var jag var och om jag inte kunde komma till skolan, för lotta hade utvecklingsamtal. Så klart att jag gjorde det så det var bara att vända :D men de var trevligt, fikade/åt på nancy´s sen och pratade en hel del.
Dem åkte hem till och jag åkte till pappa faktiskt, tog Enhörna bussen, det är alltid lika kul för man är alltid ensam kvar haha. Så då fattar ni att jag bor långt åt helvete ;) men de e skönt. Bara ta det lugnt här utan stress och annat skit.
Ska åka hem till mami vid elva tror jag :)

Känner mig sjuk, eller aa nått är det iallafall. Men måste till skolan imorgon, ska hålla mitt löfte.


Ett hjärta till er som betyder     <3


Kommentarer
sofie säger:

lek med mig imorgon och gå på lottas träning då istället?

<3

2008-11-17 | 23:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback