Det börjar bli jävligt roligt:D

Tjohopp, dagen har varit skön. Tränade imorse klantade dock mig igen :/ nu har jag tappat mitt sydpoolenkort... ikkk inte bra. Om dem inte får in det så måste jag betala 100 kr för att få ut ett nytt, haha så typiskt mig, men inget att skratta åt egentligen. Mötte Lotta utanför sen sen åkte jag tillbaka till skolan, åt mat, var hos Christina  och sen plugga som en gris innan psykologin. Sen hann jag inte ens redovisa innan tiden tog slut....Jaja jag ska få göra det inför helklass på tisdag, det gör mig inget förutom att Leila inte är där då så vi kommer ha en vikarie och hon
kan ju inte betygsätta oss så bra. Aja Ska skicka in min power point och texten till Leila iallafall. 

"Ni är pinsamma".


Snart ska jag på ishockey  , weio hur kul är inte det ?
SSK:
Mitt intresse
Mitt liv
Mitt allt
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback