bläaöljsihgws

Idag gjorde jag Hjärnröntgen, fy vad läskigt det var. Usch så himla klastrofobiskt så det var inte sant. Jag åkte in i en tunnel och fick ligga helt stilla och ha en sak jätte när ansiktet, jag fick känslan av att ligga i en kista. Men det gick bra sen, bara början som var jobbig. Stolt att jag klarade det iallafall. Åkte tillbaks till skolan sen, hade bara två lektioner. Asså jag stör mig verkligen på vissa personer just nu som snackar så mycket bullshit hela tiden. Ja sen åkte vi hem, på tåget hade vi as roligt haha eller iallafall jag. Jag och Kallio åkte upp till kyrkogården sen och tände ljus för Maja och Norba. Kollade lite snabbt på stan sen.

Nu har jag ätit och satte mig precis här, de blir en lugn kväll bara vila. Ska med mamma till Dagis imorrn :) 
kram
  

Kommentarer
nina säger:

öh , vilka snackar bullshit om jag får fråga?

2008-11-05 | 13:31:09
Bloggadress: http://ninaro.blogg.se/
Angelica säger:

Nja några få jobbiga, men inte du iallafall haha ;)

2008-11-05 | 20:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback