Andra avenyn dag idag!

Hej hopps. Vilken seg dag alltså. Kom hem vid ett igår efter mormors födelsedagskalas hehe Grattis mormor. Har varit trött hela dagen idag, bara varit hemma och tagit de lugnt. Känner mig sjuk, lite febrig och ont i magen så jag hoppas att det inte blir något mer av de. Känner att jag inte alls har mycket att skriva om idag men det är alltid skönt att skriva av sig lite. Om 8 minuter börjar AndraAvenyn så det måste jag kolla på. Imorgon är det skola och ishockey. På onsdag ska vi vara på ett dagis hela dagen, jag vet inte vart jag ska vara än men får förhoppningsvis vara med mamma på sitt dagis. Alla andra har ju någon att vara med redan så, men jag klarar mig fint.

Ha de fint, inlägget kändes onödigt men ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback