Tredje advent



Idag är det tredje advent, bara 10 dagar till julafton. Vart tar tiden vägen? Men men det är så mysigt i den här tiden fast är det inte någon mer än jag som tycker att julstämningen skulle vara ännu bättre med lite snö? Julafton utan snö det gillar jag inte.
Idag var vi på stan och kollade på den nya "scaniarinken" på stan, för er som missat det så har komunen ordnat en liten rink med plast is så att alla ska kunna få åka dygnet runt. Jaa vad ska man säga? isen var nog inte den bästa den var verkligen trög och inte alls likt vanlig is. Idol och stjärnor på is vinnaren Markus Fagervall och hans skridskor partner Johanna Götesson skulle komma och inviga isen. De hade planerat att visa lite lyft och trix som dem lärt sig, men med tanke på isen så vågade dem knappt men dem testade iallafall, slutatde med detta:

Jaa en liten vurpa, lite läskigt, båda landade på huvudet. Men det gick bra. Lite bulor bara. Men men så BRA kändes det med den nya isen :D haha men men det är bra att komunen försöker anstränga sig iallafall.
Han sjöng sen också, de var bra http://se.youtube.com/watch?v=cwI893tAyb4  Bästa låten<3

Åt mat hos mormor sen, mums, kom nyss hem det har varit en bra dag överlag.
PMVAMMM ÄR BÄST<3<3<3<3<3<3<3
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Varför skulle det här hända?
Jag vill att det ska vara som förut.
Kommer det bli det?
Jag vet inte.
Jag mådde så bra av
att vara med er.
Vad som än händer vill jag bara
säga att ni har fått mig att känna
mig värdefull och bra för än gångs
skull. Jag glädjs så mycket
åt att ni funnit varandra.
Jag är en känslomänniska,
jag skrattar lätt och jag blir sårad
lika lätt. Varför jag reagerade så
starkt är nog därför att jag verkligen
tycker om er så mycket. Vill verkligen
inte bli sårad av någon som betyder
så mycket. Jag vet att ni kanske inte
tycker att det va att såra. Men jag
upplevde det så. Jag hade sett fram
emot kvällen merd er och sen blev det som
det blev.  Men jag är inte en människa
som vill gå runt och vara osams med folk.
Vi lever bara en gång, ett liv. Kan man inte
njuta av den tiden och försöka att leva så
roligt som möjligt. Jag vill det.

En tår faller 
ner från min kind,
men leéndet finns där ändå
när jag tänker på allt roligt
som vi har haft
 och kanske
kommer att få.

<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback