Teater

Hej, har inte mycket att skriva idag, har ingen lust. Skolan gick okej, va på Bup det var länge sen men skönt att få prata me dem och se att det har gått framåt. Från att ha haft panikångest hela dagarna till att vara den jag är idag, jag har faktiskt växt i mig själv. Bara från sommaren tills nu. Men dagen har inte varit jätte okej, har mått dåligt, missat tabletter, svimningskänslor och febrig. Har varit sur och grinig, värst på morgonen och nu på kvällen. Vet inte varför, jag vill bara duga för alla. Funtar på att ta bort bdb och allt, orkar inte med elaka kommentarer hela tiden orkar inget , vill inte bry mig eftersom det är folk jag inte ens känner men är man känslig så är man. :)

   Veronica och Moa hade julavslutning på deras teater så dem skulle spela upp en liten scen, och STA (södertäljeteateramatörer) bjöd in familjen. Så pappa och jag gick dit och kollade, Vevve var tomte hehe jätte söt (a) Moa var inte med för hon har varit sjuk när dem övat in sina roller. Dem är bäst <3 bäst <3 bäst<3

Imorgon åker jag med mamma pappa och Moa till stockholm klockan 8, Moa ska till en läkare där och jag vill följa me, träningslära läraren är inte i skolan och sa att vi skulle gymma imorrn istället, men aldrig. Får se om jag hinner tillbaka till psykologin sen, men bryr mig mest om moa iallafall så den som lever få se.

Have a happy life


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback