Tankar

Idag så kände jag att jag behövde sovmorgon, så träningsläran skippades, de är okej at göra så ibland för våran lärare. Låg i sängen och höll på med datan tills jag kom på att jag skulle vara i skolan klockan 11, hade ju tid hos Kristina. OOOOOOO vart det då, fick skynda mig iväg. Var hos henne klockan 11, sen skulle jag bara ha psykologi till 13.05 men då visade de sig att våran vikarie är sjuk så det var bara att gå hem igen. suck, Varför åkte jag ens till skolan? Men efter gick jag, Kallio, Riggo, Mannen, och Lundström på stan en stund och kollade.
Puss på att jag är så duktig på att hitta julklappar ... or not :(

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

Jag läste rebeccas blogg för en stund sen och såg att det var 5 månader sen som Kära Norba togs ifrån oss. Kollade också på Youtube klippet me den vackra låten gjord till ängeln. Jag blev helt tagen, kände gråten i halsgropen under hela låten. 5 månader sen? det har gått så snabbt, kändes som att det var igår som Jonya ringde och väckte mig och berättade den hemska händelsen. Och jag ringde vidare till Rebecca, chockad, hon förstod inte först, jag kände hur fel det vart att berätta det, jag ville ju inte själv att det skulle vara sant men jag va tvungen att stå och säga att det är sant. Sms kom: Ljuger du för mig? det är inte roligt att skämta om de.
Till och med jag vet att det inte är en sak att skämta om. Samma dag skulle jag åka bort, de va riktigt tungt, hade kontakten me några från klassen under hela dagen.
Jag kan fortfarande inte fatta att du är borta, och absolut inte borta för alltid. Du, Norba som var så snäll och underbar. När jag bodde i Geneta så åkte du alltid samma buss, jag kände dig inte alls då men jag la märke till dig pga av ditt fina Blonda hår. Sen började vi i samma klass av ren slump.
Du är saknad av så många, klassen är inte sig lik längre. Jag vet inte om det beror på din bortgång men stämningen är inte alls den samma. Afnan hälsade på i skolan igår, då väcktes minnerna av dig ännu mer, men det var bra jag vill tänka på dig.
Ängel i himelen. <3 norba<3

Kommentarer
Camilla säger:

<3 :'(

2008-12-04 | 18:35:05
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback