Sova? ja tack

Hejhopp, Klockan är nu 18.26 och jag kom hem från skolan för ungefär en timma sen, fattar ni EN TIMMA sen. *snark*
Men men det blir ett inlägg nu iallafall innan jag besöker sängen eller soffan.

Idag kunde jag gå till skolan, det gick bra. Huvudet börjar bli bättre nu och värken är inte lika stor, men trött blir man. Och tillråga på allt så gick man till halv 5 idag =(. Jag gjorde ett prov halv 4 som jag hade missat. Självklart satt jag och skrev och skrev. kunde aldrig sluta men efter 5 sidor fick det räcka. Då missade jag precis tåget. Mamma hämtade mig sen på station iallafall, åkte till Icamaxi och handlade mat. Försökte hitta någon julklapp till pappa också men det går bara inte. Vad vill en man i 39 årsåldern ha? Snälla hjälp mig. Och när man frågar får man inte direkt ett seriöst svar heller. Det låter mer såhär: Får jag en teckning och en kram så blir jag glad:D, suck på det svaret. Jag åt mat nyss, gott som bara den.

Skolan var rolig, haha bästa dagen nästan. Massor med skratt me Camilla, Lotta och Sara. Vi är bäst tjejor<3
Camilla och jag gick på stan innan provet, jag köpte massa julklappar :D weio vad skönt. Nu är jag nästan klar.
LÄNGTAR TILL JUL<3<3
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback