Saturday

Dagen började med julmarknad i missionskyrkan me familjen, de är en liten tradition. Skulle åkt till vagnhärad på Julmarknad me dem bästa men men, bussarna skulle inte gå som jag ville och jag orkade inte stressa tillbaka till ishockeyn klockan 4. Så det blev självklart hockey som vanligt, men tyvärr förlust mot frölunda. 1-2 blev resultatet Linus Videll gjorde det första och ända målet för SSK, det kom i andra perioden.

Haha måste berätta en rolig sak som hände på ishockeyn, det är så att jag och min syster HATAR tre fjortisbitchar på ishockeyn, det har vi gjort nu i  1 år snart. Allt började med att dem kommenterade min systers bdb och skrev massa saker bara för att det är advundsjuka på henne, och att hon känner några i laget som dem är "förälskade" i. Och då måste ju jag lägga mig i alltså, för ingen jävel är ju elaka mot ens syskon lr hur ? Så vi bråkade lite förut och så. Bitchblickar och viskningar är det som förekommer varje match. Ohh jag är så trött på sånna människor. Så idag exploderade de ;) hahahaha,  vi gick förbi dem och dem vände sig om och glodde som att deras ögon skulle ploppa ut när som helst, så jag tog och tvärstannade och frågade:
Angelica:  Äre nått problem eller? :@
Bitch: EH JA

Då stannade jag och gick ännu närmre, då började hon kolla bort och skakade på huvudet som att hon var skit rädd. Haha fyfan vilken skön känsla. Sen mötte vi dem i nästa period och vet ni vad hon gör då? Jo hon springer och gömmer sig bakom sin andra bitch vän. HAHA alltså här snackar vi Respekt ;)

                                                    Asså KISS MY BIG ASS

Kommentarer
sofie säger:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, angelica goes kaxig. men det är så det ska vara, visa att du äger alla!



saknade dig dock idag. men det var ingen höjdare ändå. men saknar dig still. ses snarast <3

2008-12-06 | 21:18:49
angelica säger:

Haha jaa precis ;) Ta ingen skit.



Jaa jag är ledsen att jag inte kunde komma, Miss you to, see you soon <3

2008-12-07 | 09:38:57
Camilla säger:

hahha angelica vet hur man bråkar ;)

<3

2008-12-07 | 13:49:48
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/
angelica säger:

Haha jaa jag vet ju det ;) <3<3

2008-12-07 | 14:00:07
Vevve säger:

Haha, det va ju skitkul.. Nu är dem rädda för dig :)

Det e bra men du är ju lite galen ibland oxå.. tänker tex på tjejen i frölunda klacken och dig.. Du va verkligen på krigsstigen, hahaha

2008-12-08 | 13:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback