Rea

Idag kom jag äntligen ner till stan och kunde kolla på mellandagsrean, visst fanns det lite snyggt men inte alls mycket. Köpte en as cool tröja/tunika från Vila och en en parfym och halsband. Jag är nöjd med mina små köp iallafall. Skulle så gärna vilja åka till Ginatricot, varför finns inte den affären här i tälje för? Jag älskar den och jag vet att många mer också gör det så varför inte fixa hit den? Bra fråga. Det är typ det ända jag har gjort idag, varit på stan alltså med Sara. Vi gick runt & åt på Mc´donalds vilket var mumsigt. Vi satt där ett tag och pratade och chillade orkade inte röra på oss, men Sara tog halv 3 tåget och jag fick skjuss hem. Nu har jag inte gjort mycket, funtat på att rensa garderoben för där finns en del att slänga. Halva garderoben används inte ens liksom? men jag kom fram till att jag är för trött för det. Somnade sent inatt också råkade fastna framför Ishockeyn mellan Sverige- Slovakien som började halv 1 inatt. Sverige vann.


Kommentarer
Camilla säger:

väldigt va fin tröja :)

Jag funtar på att köpa sådana, dem är så snygga :D <3

2008-12-29 | 18:20:19
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback