JULLOVET HERE I COMES

Äntligen kan jag andas ut. Allt skolarbete är avklarat nu, det gick bra idag på resursdagen, gjorde tre matte prov. Ganska kämpigt men men vad gör man inte för att verkligen klara av matte kursen. Vill inte gå ut med ett IG precis. Det var så skönt i skolan idag, så borde det vara varenda dag, lugnt och skönt precis som de ska vara; Harmoni.

Veronica kom till skolan sen, Camilla fick gå och möta upp henne eftersom hon blev klar tidigare, Laila kom och frågade om Angelica hade färgat håret blont ? Hon trodde att vevve var jag? haha men snälla vart är vi lika? ;) roligt.
Åkte till stockholm me mina Pussgurkor. Vi shoppade och åt mat. Jag köpte min sista julklapp till far min, och till Sofie. Yehu vad härligt. Har bara liiiite kvar nu. Typ till Farmor och farfar och till Lottapotta. Haha tåg resan hem var bäst, har aldrig skrattat i 45 minuter i streck förr, Haha. Jag vet att vi är sjuka. ;D

 5 dagar kvar, åh jag är kär i Julen. Christmas is my Love<3

Hemma har vi bakat pepparkakor åh det är värsta julstämningen. Ni ska få se våra mästerverk:

Det är  okej att vara barnslig ibland va? (a) haha

Bye


Kommentarer
Camilla säger:

att baka pepparkakor är INTE barnsligt, det är kul :D

2008-12-19 | 20:26:17
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/
Veronica säger:

Ja, det va kul idag... O herre som ni va på tåget hem haha.. Tur att jag hade mina säkerhetsvakter med mig :)

2008-12-19 | 22:53:10
Vevve säger:

Jag vet vilken pepparkaka jag helst vill äta upp ;)

2008-12-22 | 21:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback