Julklappar

Woho, idag har jag köpt mina första Julklappar. Det är så svårt att hitta något till alla, jag ska köpa till så många också. Men det finns inget roligare än att ge bort saker till andra, jag älskar det. Men idag så var jag nere på stan med min kära mormor och vi gick runt och kollade en massa, köpte en sak till mamma, 1 till Moa och 1 till Veronica. Kan tyvärr inte skriva vad för dem läser bloggen ibland hehe ;) Mormor bjöd mig på¨mat i Lunahuset, mums det var jätte gott, Sen gick jag och pekade på massa saker som jag önskar mig (juste skulle ju göra en önskelista!) Alltså något som var väldigt roligt idag var att "mommo" var värsta shopoholic, hon provade massor och köpte nästan allt. Det är kul att hon kan unna sig något själv. Jag fick också pengar av henne idag :)<3 Mötte upp mamma sen, vi åkte till Ica maxi och handlade då köpte vi en övningskörnings skylt som vi ska sätta på bilen, Oh de är så kul att köra, körde från Almnäs i till södertälje förra veckan ju, hur kul är det inte på en skala? MASSA KUL

Jag köpte en Jacka igår också:



Och idag när gick ut me Bebis så tog jag på mig svea mössan, Oj vad jag kände mig Fjortis. HAha de är kul ibland,



Det är hockey ikväll ;D håll tummarna.

Kommentarer
Sara säger:

Söt du va på bilden <3 :)

2008-12-02 | 17:14:07
Sara säger:

Söt du va på bilden <3 :)

2008-12-02 | 17:14:30
Sara säger:

Så söt på bilden <3 :)

2008-12-02 | 17:15:24
Sara säger:

Så söt på bilden <3 :)

2008-12-02 | 17:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback