Julen är över

Oj jag har inte skrivit sen julafton, men har haft så mycket annan att göra så suttit vid datan är det minsta jag har gjort. Min jul var bäst, både onsdagen och torsdagsen. Hela släkten fick jag träffa. På julafton så var vi i stäket uppe i järfälla hos min faster dem hade jätte fint hus. Fick massor med fina presenter,
* Vit stickad kofta
* Plattång
* Presentkort på Hm
* Biobiljett
* Högtalare till mobilen
* Blå tiger tröja
* Halsduk
* Snygg skjorta (svart grå å vit)
* Vit tröja från Hm
* godis
* Ljus från Moa
* Pengar
* Örhängen 3 par
Och ännu mera

Här kommer lite små bilder från den kvällen:
        

Sen avslutar vi med dessa skönheter, Älskar er <3


------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu kommer vi till juldagen som blev julafton med mamma och mormor, Det var jätte jätte roligt. Vi åt massa god jul mat och öppnade julklappar och hade allmänt mysigt. Klart att det ska komma bilder från det också nu.


* Ett rosa linneklänning
* Brun Bondelid kofta
* Swe tjockiströja
* Pyjamas sett, (vit T-shirt och ett par shorts)
* Vit tjock stickad tröja
* Vit stickad halsduk
* Vit tunika med prickar
*svart cool t-shirt
* vit å rosa kofta
* Svart/marinblå tunika
* Peaces trosor
* Björn Borg trosor
* Nivea sett
* Ljusfat med tre ljus.
* Godis
* SMycken
* Plattång igen hehe.
* Strumpor
Å lite till.

         
Avslutande bild:

Lill snutan blev sjuk på julafton och fick åka till sjukhus :( men nu är han piggare <3

Detta vad juldagarna Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback