Jönköping

Igår var det borta resa till jönköping, tyvärr så förlorade ssk mot Hv71 med 3-2 men men det gjorde inte så värst mycket för resan var den bästa någonsin, allra helst buss resan hem. Aa och dit också då ra. Borta ståplats var ju den uslaste jag någonsin sätt, så himla liten när vi var så många från tälje som åkte, över 100 pers måste de ha varit. Det var jag och veronica som åkte, vi träffade Jenna på bussen så fick mera sällskap. Alla på bussen hade skitkul, eller aa iallafall vårat gäng, Gittan blondinbella (Veronica), Kaxfia doris brunettbella(Angelica), Janne(Jenna), Bert affe(Mathias), Björn bjurling(jimmy) och Goldman. Aa vi hade ju bara liiiite smeknamn. Nejmen killarna var fan as roliga dem tyckte jag borde satsa på att bli ståuppkomiker, min dröm ju ;D. Skrattade hela bussresan från jönköping till kringelstan. Så Gött.
Dagen var så BÄST, JAG ÄLSKAR ISHOCKEY, och ALLT som har med hockey att göra (nästan iallafall)

PUSSSSSS, vevve är lite kär ;)

Några snubbar i klacken hade kul me min jacka, den vart ju snygg so why not?

<33

Kommentarer
Veronica säger:

MM, det va faktiskt skitkul.... absolut roligaste bortaresan vi åkt på... kram

2008-12-27 | 23:36:01
Bloggadress: http://hockeypinglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback