Goodie

Imorse var jag trött, låg en kvart längre än vad jag skulle. Men kom ur sängen tillslut iallafall, dax för skolan igen då, hade inte många lektioner, Träningslära, Psykologi (kollade på en as skum film med skitzo människor , fattade inget) och sen förskola skola och fritidshem. Skolan gick väl bra men det var inte roligt, vet inte varför egentligen? men alla var så sega och Lotta var inte i skolan.  Efter så åkte jag iallafall in till Centrum och åkte till Vagnhärad med Lotta och Sofie. Lotta skulle hämta sina träningskläder, sen tillbaks till "Kära" södertälje. Hem till mig, tv, data mat och så. Lotta stack till träning och jag och Sofie va hemma och "snokade" haha. Tack kära ni <3

Nu blir det sängen, är trött. Imorrn har vi Nationella i Matte, HAHAHHAHAHA säger jag bara.

Och krya på dig min pluttigull Moa. älskar dig

JUL SNART <3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback