Fredagen

Jaa, fredagen vart bra, skolan först men hade två timmar hål timme så käk på stan me flickorna blev det. Vi gick även runt och kollade lite efter julklappar men äsch, de går inte, jag hittar aldrig någonting. Tillbaka till skolan och ha Engelska och Svenska, men de va chill som bara den. Haha hade jätte kul med Camilla på engelskan ni kan ju kolla in allaboutcamilla.blogg.se om ni vill veta vad som var så kul. 
 
Vid 5 mötte jag upp Sofie på station, vi promenerade till hennes syster i viksängen och hälsade på, och jag fick se det lilla charmtrollet, åhh man blev så sugen på att ha en liten Baby. Elina heter hon :)
Träffade också Sofies syster och hennes kille, dem var trevliga precis som jag trott eftersom hon är syster med Bästa Sofie. Sen åkte jag hem och bara tog det lugnt, kollade på idol, Robin åkte =( stackarn, men men alla är bra så :)

Ska på Ishockey nu, så måste gå. Pusshej<3

    

Kommentarer
sofie säger:

du är bäst <3

2008-12-06 | 15:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback