Bonde söker fru

Blev inge vila för mig alls, istället har jag kollat på Bonde söker fru och fikat med mami och Moa, Veroniva är på någon fest, julavslutningsmingel tror jaf det hette (?). Aja bönderna var söta, men alla valde fel enligt mig utom Hanna.
Imorgon blir de Låååång sovmorgon. Fast måste till nautilus och hämta mitt gymkort. Nej jag ska sova tidigt idag, ska nog lägga mig och kolla på filmen som jag och Sara började kolla på igår. Jag skulle kolla på Gravida män men på 5:an nu så är det ju Roomservice? det står ju att de ska börja 21.00? hmm aja orkar inte.

Haha jag satte nyss upp en toffs och märkte att jag hade den lilla flätan kvar, lite roligt för er som fattar ni andra kan ju ångra att ni äns läste det.

Natti <3

EN VECKA KVAR TILL DEN STORA DAGEN, JULAFTON<3 MEN JULDAGEN BLIR MINST LIKA BRA<3

                           

Kommentarer
Camilla säger:

haha flätan :D

2008-12-17 | 22:47:42
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback