Blabla

Dagen har varit myspys, varit hemma hela dagen ätit god mat och tårta fick jag också :) Mormor kom över och åt med oss. Mamma och jag fixade värsta snygga julbelysningen på balkongen, finast i stan nu. På kvällen kom pappa och hämtade oss, kom hit vid 8 och kollade direkt på andra avenyn, min drog. Sen har det nog inte hänt så mycket mer tror jag. jo juste jag och moa har tjockat i oss smörgås tårta som vi fick av pappa och pepparkaksdeg ;).  Men jag har älskat denna dag<3

Imorgon är det skola, känns lagom roligt =( Vi har redovisning på samhällskunskapen, det är jag, Sara, Camilla, Lotta och Becca som gör de arbetet om moderaterna, Men nu är det ju så att lilla Lotta fått hjärnskakning och kan troligtvis inte komma :( ännu ett minus. Men men vi klarar oss nog bra ändå. Sofie kan väl ta hennes plats och komma och redovisa, det vore sjukt kul. Saknar dig. :)

Och jag vill ta bort min tandställning snart också, så att jag kan få göra min piercing som jag har velat gjort i flera år.
Jag vill ha jul också nu nu nu.

jag känner mig både pepp och depp på samma gång.

Kiss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback