Blä

Vilken dag, den har varit sämst.
Trodde det skulle bli en bra vecka, men den startade inte bra iallafall. Veckan började med en hjärnskakning. Ramlade på stengolvet i skolan. Låg i ett vilorum tills mamma kunde komma och hämta mig. Nu har jag ont i huvudet och  får  inte göra någonting, och någon måste ha uppsikt över mig så att inget händer. Därför så får det bli ett kort inlägg idag. ska vila nu. Men jag fick nog en ganska så lugnt hjärnskakning, men om jag skulle spy, svimma, jätte huvudvärk eller bli okontaktbar så skulle vi åka till akuten. Blir hemma imorgon.

Missade två prov idag, åhhhhh fail. Jag vet att jag är larvig men skolan är viktig för mig =(


Älskar att ligga i sängen i mitt fina rum, Älskar alla ljus

puss


Kommentarer
Camilla säger:

FÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅT :'(<3<3<3<3



älskar dig

2008-12-16 | 18:50:38
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback