Ännu en dag närmare imorgon !

Idag har det varit en bra dag, allt känns så skönt nu eller hur?
Jag var på stan med Pappa, Anne, Veronica och Moa vid 2 kanske, vi skulle leta efter det sista julklapparna nu. Det gick bra. För min del så köpte jag bara en present till Moa och Veronica och så köpte vi en gemensamt till mamma som hon ska få på morgonen imorgon, hihi för vi får alltid ett morgonpaket (a). Träffade massor med människor på stan, Camilla gostrollet och Laila min lärare kom och kramade mig haha söt. Sen massa mer. Vi åkte upp till moraberg sen och kollade efter lite presenter till mina kusiner. Ner till stan igen och träffade Lotta och Sofie, vi bytte julklapparnna idag, åh TACK TACK jag fick ett jätte fint ljus som luktar hallon <3 I LOVE CANDLE och hon vet det :) sen fick jag ett par snygga örhängen och jätte många coola snygga armband, tack bästa Sofie<3 Jag blev väldigt happy.
Köpte färg sen så nu har jag färgat håret, mörkare såklart ;) I like it.
Imorgon är det den stora dagen, det är bara 2 timmar kvar nu. Och jag sitter och kollar uppesittarkväll på bingolotto och det slutar 00.10  ;) Familjemys. Vi tog oss en skinkmacka förut, mm lite försmak av julen.

Nej varför sitter jag här? har egentligen lite julpyssel att fixa ju :0 Slå in lite paket och sånt.


Dagens hissa: Jag hissar två saker idag, Det första är underbara värdefulla vänner som man ska hålla hårt i och det andra är att jag har världens bästa familj. vad kan man önska sig mer än att ha BÄSTA VÄNNER OCH BÄSTA FAMILJEN? Jag älskar er alla <3


Dagens dissa: Julstressen, hjälp idag kände jag verkligen av den stressen. Tack gode gud att jag var ganska tidigt ute i år jämfört vad jag brukar. Folk irrar runt som tokar och är allmänt griniga, kära nån det är jul, BE HAPPY AND ENJOY DEAR PEOPLE.


kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback