Åhhh jul.

Snart snart snart är det jul. Åh jag längtar så mycket.

Idag åkte pappa, Moa och jag till strängnäs och handlade julklappar. Det vart mycket fint köpt. Det var mest pappa som handlade för han är en sån där som är ute i sista minuterna och shoppar hehe;) men men det är bra att det blir av iallafall så man ska inte gnälla. Vi var där i några timmar sen åkte vi in till Södertälje igen. Åkte en sväng till Ö&B sen hem till mamma och hämtade Sofies och Lottas paket. Ska träffa dem imorgon isället för idag blev lite saker ivägen.
Vi åkte ut till farmor och farfar sen och fixade en julgran. Så nu är den klädd och fin, bild kommer senare. Tände nyss massa ljus och ska kolla på film. Men klockan börjar närma sig 00.00 så snart är det bara ett dygn till julafton, fattar ni? WEIO. Jag har haft en super bra dag, alla har varit på bra humör och jag bara älskar livet. Puss puss alla glada.

Ps. Jag har tagit kontakten med en gammal Bästis. Vi gled ifrån varandra i 7:an pga av en massa saker. Vi var så jävla tajta, inget kunde komma emellan oss. Vi har massa minnen gemensamt så nu har vi bestämt att vi ska fika på lovet och prata en massa om allt och inget. Puss på det.

Och så måste jag säga en sak till förlåt om ni tycker att det är jobbigt med ett så långt inlägg :) haha men det struntar jag i. Jag tänkte börja med en ny grej här på bloggen. HISSA OCH DISSA, ni vet som dem gör på Rixmorronzoo :) Man Hissar en sak varje dag och dissar en sak. Så jag börjar idag.

Dagens:
Hissa- Jag tänker hissa den fantastiska julstämmningen som är trots att det inte finns någon snö alls. Men många har gjort så fint med julprydnader runt om i stan och överallt.

Dissa- Svårt att dissa något idag men jag väljer faktiskt att dissa alla jä*la människor som förstör och sabboterar saker här i stan. Som idag läste jag på LT:s hemsida att det brann på Coopforum igår kväll vid elva tiden. Och branden var i stor sannolikhet anlagt. Alltså snälla människor? Har ni inget bättre för er. . Vart gick det så snätt, dålig uppfostran?

Håll utkik för imorgon kommer det mer Hissa och Dissa från Angelicaaaaaa ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback