Påskis

Påskfirandet är snart över, påskafton firades hemma hos mamma, påskdagen hos Kicki, Ola och Miccan och idag så blir det firande hos pappa. Mycket firande och mycket mat... Jag har ätit påskmat och jag har fikat och ätit naturgodis, jag har också stundtals haft ångest över detta men då har jag tänkt såhär: En vanlig påsk skulle innebära massor med mat, massor av påskägg överfyllda med godis, massor med fika och massor med läsk. Jag har inte ätit något vanligt godis alls, ingen läsk och mycket mindre mat och en massa ägg fulla med frukt :D

Jag tillåter mig själv att gå upp några hekto den här veckan men vågen imorse visade ändå inte de, wiho :D
Pappa ringde precis och sa att det skulle bli tacos ikväll och det lät ju inte helt fel i mina öron.

Nej nu ska vi snart åka iväg och simma, bye bye och fortsatt glad påsk :)

Trotttjej.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback