Vikt

Jag har bestämt mig för att gå ner i vikt. Jag har lagt på mig alldeles för många extrakilon den senaste tiden som jag inte känner mig bekväm med. Eftersom jag mår dåligt av min vikt nu känns det som ett måste att göra något nu. Jag och Andreas skrev ett kontrakt som innebär att vi inte får äta godis, fikabröd, läsk eller andra sötsaker på vardagar men på helgerna håller vi inte lika hårt i tyglarna. Vi har följt detta i en vecka nu och det har gått relativt bra, jag saknar inte ens alla sötsaker men på vågen visar det ingenting, tvärtom så har jag gått upp ännu mer istället... Varför?

Jag funderar på viktväktarna eller Curves nu.


Första jobbdagen idag då, jobbet kommer förhoppningsvis föra med sig mer motion och bättre matvanor.

Trevlig sommar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback