Sjukling

Har under ett par dagar känt mig lite småsjuk och idag har det verkligen brytit ut på alla möjliga vis. Det började med att jag åkte till TomTits med klassen för att ha kemilabb. Jag kände på förmiddagen hur magen började bråka, ni vet sådär när de känns som en karusell inuti magen? Men tänkte väl inte så mycket mer på det. Sedan var det dags för lunch och jag och Kima gick till thaimaten och åt mat, red chili curry och det var droppen för min mage. Jag fick världens magknip och kunde knappt gå eller andas. Väl tillbaka på tom tits fick jag kasta mig in på en toalett och så ...... aa ni fattar. Mamma fick hämta mig och sen vi kom hem har jag bara legat i min säng, sovit och kollat på film. Magen känns bättre nu men har istället very myche huvudvärk och känner mig febrig. Jag tycker inte om att vara sjuk, blir världens mest icke självständiga person då :(

Nej nu hoppas jag på bättringsvägar :)


Juste tusan, jag måste ju skriva om min underbara alla hjärtans dag och dagen innan det, alltså den 13 feb. Jag och min andra hälft firade 4 månader i söndags. Jag blev bjuden på mat i Stockholm och bio efter det, hur charmigt är det inte? <3 lovelovelove.
Igår på alla hjärtans dag firade jag med Mamma, mormor, Moa och Andreas. Vi fikade och gav varandra lite kärleksgåvor. Fick världens finaste saker av alla :D Älskar er alla.

Önskar jag hade min gubbe hos mig här nu :(

Veronica är i Thailand :D 30 plus och vi har nästan 30 minus, fykatten men jag glädjs för hennes skull :D

Oj vilken osammanhängande text det blev helt plötsligt meeeeeen jag är ju sjuk så ;)

PUSS eller nej KRAM blir det :D


Kommentarer
Gubben din <3 säger:

Min lilla sjukling =( önskar jag var och tog hand om dig där du ligger me bandage runt huvudet =(

Saknar dig min kramkanin <3 hoppas blir bättre snart <3

Älskar dig mest i världen!<3

2011-02-15 | 18:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback