Långdraget

Nej nu börjar jag bli grymt irriterad på min förkylning, varför ger den aldrig upp? I ca tre veckors tid har jag gått runt mer eller mindre och varit "sjuk". Tyvärr är jag en sådan person som inte ofta blir väldigt sjuk och måste vara hemma ett par dagar och sen är det bra, utan jag blir halvsjuk och går och drar på skiten hur länge som helst. Det som stör mig nu är att jag vill börja träna och börja mitt nyttiga liv som jag verkligen vill leva men problemet är att jag inte vågar. Jag är så rädd att jag ska ta ut mig för mycket och ramla ihop, tänker nog för mycket på Maja och allt med hennes hjärta. Jaja jag hoppas att jag snart blir prima :)

Jag ska alldeles snart åka iväg och jobba i vagnhärad, sista kvällen denna vecka. Jag kanske borde ta det lite lugnare såhär i veckorna men har som ni vet så svårt att säga nej. Men det är skönt att ha dem här arbetsdagarna gjorda så kan man fokusera på endast skolan.

Jag längtar till helgen. Varför?
1. Min älskade Veronica kommer hem från Thailand :D
2. Jag får mysa med min familj
3. Jag vill gosa ihjäl mig med min pojke

Nu ska jag tvätta håret innan jag far, ha en bra "lill-lördag"

Pussen


Kommentarer
Älskling säger:

Älskling du får se till att bli frisk snart! Inte bra vara sjuk :(



Och inte bra gosa ihjäl dig :( gosa nästan så mycket bara :D massor men oförmycket <3



Saknar dig<3

2011-02-23 | 22:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback