Lördag hela veckan

Vilken helg alltså... och den är inte slut ännu, är mitt i den :D. Igår fyllde mamma 41 år ♥, vi hade gäster här hemma och åt tacos och hade super mysigt. Grattis älskade mamma.
Idag är det lördag vilket innebar 50 årsfest för Anne, god mat och trevligt där också :)

Nu håller jag på och taggar inför utgången i stockholm med tjejerna ikväll, Syster, Camilla, Isabella och Jessica :D Ska bli så kul att träffa dem igen.

Imorgon ska jag träffa Andreas, vet inte riktigt vad vi ska göra men limma ihop en tallrik är ett förslag! ;)


Puss på er alla glada!

Åh, jag ÄLSKAR hösten. Mys, ljus och ännu mer mys!


Kommentarer
Andreas säger:

Ja den där tallriken ligger ju kvar ;) du kan få limma ihop den en annan gång tycker jag ;)

Men en hyfsat stor köttbulle blev det till middag :D inte illa :P haha =)

2010-10-04 | 11:39:22
Camilla säger:

skriiiv blogg! :D

2010-10-11 | 06:01:58
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/
Camilla säger:

du har gjort FINFINFINT! SUPEER SNYGGT VERKLIGEN! men inget inlägg :(

2010-10-12 | 21:18:39
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback