My day

Idag var det min första dag på VFU:n efter några veckors skolarbete, det var roligt att träffa alla små söta barn igen :) saknat dem? ja, det hade jag gjort. Vi var inte ute idag tack och lov men imorgon ska vi åka pulka borta vid Enhörna friluftsgård så jag har letat fram överdragsbyxorna och så blir det trebubblat med kläder imorgon.

Sen jag kom hem har jag faktiskt inte gjort så mycket, åt god mat och läste någon få sida i en bok och sedan somnade jag vid halv sju och vaknade vid nio. Nu skall jag kolla på pensionärsjävlar, bästa programmet.
Sedan sova och imorgon back to work!

Åh, den senaste tiden har jag fått "flytta hemifrån" impulser. Jag trivs sjukt bra hemma men hur mysigt skulle det inte vara att ha sitt eget och få inreda och styra själv.

Kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback