Måndag

Det är måndag idag, och imorse var jag ovanligt pigg. Klev upp tidigt så hann duscha och hör och häpna: till och med äta frukost. Jag har bestämt mig för att börja ändra livsstil och börja ta hand om mig lite mer för hälsans skull. Jag gick till bussen, observera att det står gick och inte sprang. Vädret var inte det bästa idag men det gjorde inget.

I skolan hade vi Mattepass i tre timmar, dagens lektion var bättre än torsdagens. Förstod verkligen mer idag än sist, hexadecimal kan ju ta och skjuta sig i rumpan.

På eftermiddagen har jag mått lite dåligt, yrsel, förskyld, trötthet, magont osv. Men men inget att klaga över, ska sova nu så att jag orkar upp imorgon :)

Hoppas ni alla får en trevlig tisdag!

Puss

Hittade en skit snygg t-shirt från BokBok


Kommentarer
Camilla säger:

den har jag, tröjan alltså :D

2010-11-16 | 06:35:18
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback