BURR

Åh vad jag fryser :( det är svinkallt både ute och inne. Snöigt, blåsigt och kallt har det varit och smart som jag är har jag haft min röda tunna vår/höst jacka... Hoppas verkligen inte att jag bli sjuk men känner mig så frusen och konstig och igårkväll somnade jag klockan 18.00 och sov till 22.00, suck.

Imorse vaknade jag en kvart innan jag skulle träffa Rebecca, heja mig. Jag tog på mig kläder och gick ut med Bebis och sen stack jag. Vi har pluggat hela dagen igen, gick till icamaxi gjorde vi och köpte mat och pepparkakor.

Sen jag kom hem har jag lagat mat, nu ska vi baka här hemma.

Puss

Jag vill åka till ett varmt ställe


Kommentarer
Snuttan säger:

Men du måste ju klä dig ordentligt ju! skoteroverall minst!



Men låter mysigt åka till värmen <3

2010-11-23 | 21:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback