Söndag plus måndag

I söndags var jag ute vid båten på städdagen och krattade och fixade i 4 timmar tillsammans med alla andra båtklubbs människor, ca 30 stycken kanske vi var. Åkte med Uffe dit och tillbaka, snällt.
På eftermiddagen så hände inte så mycket, jag följde med mamma, mormor och Moa till tumba på bilbingo.

Igår måndag var jag ledig, hade studiedag och det passade otroligt bra med tanke på det fina vädret, gick ut och satte mig och solade, bebis var självklart med.
Sen kom mamma hem, då åkte vi och hämtade mormor och åkte ut till torpa, vi gick en promenad med bebis där.
Vid 5 tiden åkte jag och Moa ner på stan och mötte upp Veronica när hon slutade jobbet, hon bjöd oss på mat på nancys, mummmss mumss tacoplate. Vi gick och kollade lite i affärer och mina systrar shoppade loss men inte jag, min plånbok är inte så tjock just nu.
På kvällen åkte jag till pappa, ska vara där denna vecka. 

Nu sitter jag i skolan, helt onödig dag egentligen men men måste stanna tills 4 nångång. 
Hörs!

 

Kommentarer
camilla säger:

ciaaooo :D en kommentar :D

2010-05-18 | 12:52:53
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback