I´m a live

Jag orkar verkligen inte blogga men jag vill bara tala om att jag lever. Livet rullar på för fullt, jag jobbar och jobbar denna vecka. Imorgon är det fredag och sista arbetsdagen för denna vecka, jobbar 16-21 och på lördag morgon åker jag till Egypten med min kära syster och med Selma. Jag börjar få lite resfeber men de ska bli as skönt med semester :)
Så därmed måste de fixas en massa saker innan resan också, men som tur är hjälper min älskade mamma till med en hel del.

Sitter just nu ute i enhörna och väntar på att pappa ska komma hem från jobbet. Jag ska troligtvis till läkaren imorgon för min hosta och så.

Nej nu får det räcka :)

Ha de bra, bloggar kanske innan resan.


Moa, i love you ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback