Lördag 18 december

Godkväll, haft en bra dag?

Jag har haft en supermysig lördag och än är den inte slut. Jag gick upp tidigt och åkte ner på stan med mamma och Moa, julhandlade en del och köpte en mössa och en halsduk till mig själv från bikbok. Vi var på stan i nästan tre timmar och sen for vi upp till rusta och Ö&B och fortsatte vår julhandel. Nu har jag bara tre klappar kvar att köpa...eller nja, några fler kanske.
Det sista vi gjorde var att handla på icamaxi, herrejesus vad folk det var :O alla körde in i varandra med vagnarna. I juletider borde det vara rödlysen mellan hyllorna, bra ide va? ;) ibland är jag smart.

Nu är vi hemma och mormor är här så hon, jag, mamma, Moa och Veronica ska alldelses strax se på robinson finalen och mysa med godis, fika och ostbågar. Efter det ska jag åka upp till Andreas och imorgon fortsätter julhandeln i huvudstaden.

Sweeet


Kommentarer
lotta säger:

2010-12-21 | 07:45:16
Lotta säger:

både rödlysen och körkört för kundvagnar kanske

2010-12-21 | 07:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback